Jumaat, 11 Mei 2012

Happy be my friend

Kawan?.. perlukah kita kawan dalam hidup kita? Ya!! kita mestilah mempunyai kawan dalam setiap ranjau hidup kita.. tanpa kawan siapalah kita..Cuma!!!.. jangan lah salah pilih kawan. Pada pendapat saya. saya tak perlukan kawan yang paling rapat.. cukuplah kawan yang boleh berkongsi masalah dengan kita, yang boleh bantu kita dalam pelajaran,dan kawan yang sentiasa menasihati kita ke arah kebaikan.Jujur saya katakan. saya tidak pernah ada kawan yang paling rapat sekali dengan saya. yang sentiasa pakai baju sama2 bila ke mana2, dulu..pernah ada.. tapi itu hanya tinggal la kenangan.. Sekarang saya nak berkawan dengan semua orang.. Saya  rindu kawan2 lama saya..Saya harap saya takkan pernah lupakan mereka.. setiap kwana yang saya kenal mempunyai kenangan yang paling sukar saya lupakan...^^,    
Ini kawan2 saya time f4






saya rindu mereka.tpi sekarang?...:)   

  Hah..ini kawan yang pernah menjadi yang paling rapat dengan saya..tap sekarang masing2 sudah buat haluan sendiri..


Ini kawan2 semasa saya belajar di giatmara..rindu sangat kat mereka..^^, saya sayangkan mereka..










Tiada ulasan:

Catat Ulasan